ikranrcakr antibiyotik mantar yapıyor ama antibiyotiksiz de kolay geçmiyor bu değişik kısır bir döngü 😂 gebelikte mantar oluşuyor nedenini bende bilmiyorum.
Doktora göründün mu ilaç verdi mi gitmediysen gitmelisin. Sonra bol su içmelisin idrarinla atacaksın. İç çamaşırlarını utulemeden asla giyme. Verirse ilaç doktorun mutlaka kullan. Eşinle birlijte olursan da korunsun eşin. Umarım atlatırsın.