Gamzenur60 biraz fazla almışsınız karbonhidrat fazla tüketmeyin ve tuz oranına dikkat edin asıl kilolar bu haftadan sonra geliyormuş , yoksa 8.9. Ayda çok kötü olursunuz ödemden bana dr um öyle demişti 9ay boyunca 10 kiloyu asla geçmiceksin yoksa son aylarda kramptan mahfolursun demişti , şuan 17. Haftadayım 1 kilo aldım ama tuza ve karbonhidrata gerçekten dikkat etmeye çalışıyorum başından beri