Syka7 Kızlar ne kullanabilirim badem yağını duydum ama sanırım tüylenme yapıyormuş sizce başka hangi yağ kullanabilirim
gezentianne Syka7 Kesinlikle sarı kantaron yağı👍 zeytinbahcesinden diye bi web sitesi ve instagram hesabı var şişesi 25 tl aylarca gidiyor. Kantaron yağının faydalarına bakabilirsiniz
112 Zeytinyağı susam yağı kantaron yağı çörekotu yağı badem yağı üzüm çekirdeği yağı Ben bunları eşit miktarda karıştırdım şu anlık iyi gidiyoruz 31 haftalığım 15 kilo aldım...
gfazlioglu Tatlı badem, jojoba , buğday ,üzüm çekirdeği kayısı çekirdeği , kakao yağı bunları aktara karışım yaptırdım birinin tavsiyesi üzerine, fakat giysilerde leke yapıyor bilginiz olsun
Erenveannesi Burada bir hanım yazmıştı kuşburnu yağını. Diğer yağlar hep kıllandırdı beni ama bu hem tüyleri azalttı hem çatlak oluşturmadı hem de hemen cilt emdi böyle yağlı yağlı kalmadı. Yüzüme de sürüyorum araştırdığıma göre karışıklık oluşmasını da engelliyomuş ve sivilce ve güneş lekelerini falan da geçiriyomuş. Kokusu da badem yağı kadar itici değil. 😊
Sevda1423 Syka7 kako yağı ne çatlak yapıyır nede kıllanma 8. Aydayım cok sukur en başdan kullandm cok memnunum