FlkNaz 56 gün önce doğum yaptım tecrübemi paylaşayım. Hastaneye gidince (sancın başladığında evde de yapabilirsin ben kasılmalarımı hissetmediğim için hastaneye yatınca yapmıştım) niyet ediyorsun genişçe bir kaba su koyuyorsun 7şer kez felak nas Fatiha ayetel kürsi inşirah surelerini okuyup otu suya bırakıyorsun. İnanarak yaparsan kolay doğuma vesile oluyor. Bir başkası da senin adına yapabilir. Doğumdan sonra sudan çıkarıyorsun suyunu da çiçeklere dökmen daha iyi olur. Bazıları otu suya koyduğunda o sudan içiyormuş, ben içmedim. Şimdiden hayırlı doğumlar dilerim 🍀