Yasemin11 Kizlar kizim olucak Allahin izniyle fakat isim konusunda cok kararsizim sizce Azra mi ,Ezgi mi yoksa Hayat mi?
GamzeveMinik Yasemin11 bana Azra daha güzel geldi 😊😊ben kız olursa arven erkek olursa aren koyucam bakalım nasip ederse allahım iki isimlede hayatıma girsinler istiyorum
tugba_2365 Yasemin11 harika isimler, çok naif. Direkt gözümün önüne minnoş kızlar geldi. Ben Ezgi diye düşündüm bide erkek yorumu için eşime sordum o da Azra dedi. Ezgi daha cimcime bi isim bence, Azra bi tik daha ağır ona göre sanki ama daha alımlı bi isim.
Kardelenyigit Kuzum daha naif isimler var aslında Azra söylemesi çok sert gibi Ezgi kuluga çok hoş geliyor,hayat ismide düz bi isim gibi 😊ama gönlün neyi istiyorsa tabi
civcivimmm İlk defa abuk sabuk isimler görmediğim bi postt bence hepsi çok güzell ama ezgi şu sıralar hiç kimsede görmedim ve söylenmesi falan çokta güzel 1. Olarak ezgi en güzel bence daha sonra hayat daha sonra azra