Zehra321 Kızlar çok rahat bir hamileliğim var şükür ama bi ki gündür sırtım belim ağrıyor sebebi nedir acaba 😔 28 haftalık gebeyim
Sermec Zehra321 27+6 haftalık hamıleyım aynısı bende de var sanırım bebek agırlastıgı için oluyo bu agrılar özellikle 3 gundur geceleri yatarken sırtım belım cok agrıyo
Zehra321 Sermec eşimde karnına ağırlık olduğu için ağrıyor demişti ne alaka o kadar ağırlaşmadım daha demiştim demek ki olabiliyormuş bu sebeptende😃
1004nese Hem bebis agirlasiyor hem de sırt üstü yatinca banada öyle oluyor fazla ayakta kalmamaya çalışıyorum bende bende 29+4 um
Zehra321 1004nese sırt üstü yatınca biraz iyi geliyor sanki. Sağa sola yatınca daha çok ağrıyor. Geçici ağrılardır inşallah
Sermec Zehra321 bence ondan canım yanı nerdeyse bebişler 1 kılo hatta belkı daha fazla haliyle agırlık yapmaya başladılar artık 🙂