Ya kızlar 12+1 deyiz ben kasık tarafımda sanki hissediyorum ama emin de olamıyorum ki kıpırtı gibi bazen sancı gibi bazen yatarken bazen ayakta ama çok nadir oluşan ve cılız bir his. Siz ilk hareketini nasıl hissettiniz kaçıncı haftaydı ama ilk kıpırtıyı soruyorum ?