Ben 3 kutu lierac bitirdim bunun yanında kakao yağı zeytinyağı badem yağını
da kullandım çatlamıyorum çok iyi derken 37 den sonra çok az çatladım.yani demem o ki genetik yapınıza da biraz baglı bu işler. Belki bunları kullanmasaydım çok daha fazla çatlayacaktım ama neyse buna şükür diyorum