EbruIrmakAhmet MelisakayA canım Banada 12. Haftamda kız demişti çok emin bi şekilde sen yinede 2 hafta sonrasını bekle ben kimseye söylememiştim hatta sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah
Cirkinordekk MelisakayA bizde 11+5 yarın gideceğiz kontrole bizde öğreniriz inşallah sağlıcakla gelsin prenses 🌸
Busimss MelisakayA bizim icin ileride hayırlı evlat hangisi olacaksa o olsun insallah ikisine de razıyım ☺️
MelisakayA Amin kızlar hepinizin Allah gönlüne göre versin tabi öncelik sağlık ama biz kız çok istiyorduk 😍
Bulutalazinannesi İnşallah Ekim ayı kız ayıdır 😂 bende 12+2 deyim. Önümüzde ki Pazartesi muayeneye gitmeyi düşünüyorum, 14 aylık bi oğlum var, kız erkek farketmez sağlıklı olsun yeter ☺️ Ama kız olursa 3. Olmaz diyorum 😂
MelisakayA Bulutalazinannesi 😂😂 bende diğer çocuğu Bi 10 15 yıl sonra istiyorum aslında bana kalsa bir yeter ama 😂 11. Haftaya kadar çok zorlu Bi hamilelik geçirdim
Hlyyldz Ayy benjmde bir oglum var ikinciye hamileyim gomlumden gecen kiz ama saglikli olmasi onemli olan tabi 12 haftalik falan cok erken degilmi ama kltoris ve penise donusme sekli 14 uncu haftadan snra diyolar acaba baska bildiklerimi varki 🤔😂
Hlyyldz MelisakayA darisi bize ozaman oncesinde su bulanti hallerim bi gitsede rahata ersem hic gecmiycek gbi kafayi yiycem