Biranne00 ben de bütün kıyafetlerimizi h&m den aldım 0-1 değilde 1-2 almayı tercih ettim, dokuları çok güzel ve kesinlikle çekmedi, renkleri solmadı . Bebeğim 3350 gr doğdu ve rahatlıkla 40 gün giyer 1-2 aylığı , sayısını çok tumadım 8 takım aldım yetiyor bence, küçülmeye başlayınca bir büyüğünü almayı düşünüyorum bekli hastane çıkışı giydirmek için 1 2 takım alabilirsinİz Yenidoğan, onlarıda e bebekten aldım