Siğil olabilir ben de yeni farkettim şimdi bende de var cuma günü randevuda hemen soracağım. Dokunmayın çok oynamayın çünkü virüstür kendisi yayılabilir. Doktorunuza söyleyin baksınlar tedavi ediyorlar eğer kötü huyluysa maalesef normal doğuma izin verilmiyor bebeğe bulaşma ihtimalinden dolayı ama doktorunuz sorun değil de diyebilir yani mutlaka söylemeniz gereken bir şey. Gebeyken bağışıklığımız düştüğü için vücutta bunlar çıkabilir doğumdan sonra çoğu kendiliğinden kuruyor zaten. Çok geçmiş olsun 😊