Acilde doktor idrarda enfeksiyon var dedi ve urocare diye ilaç verdi antibiyotik . Tek kullanımlık toz ilac. ama iki tane kullanmak gerekiyormuş galiba. Ben bir tanesini hemen o gece ictim. Sonra saglikocaginda sormak için gittim diğerini nasıl icicem diye çünkü iki gün arayla içiliyor diye okudum hep. Saglikocaginda doktor acile gittim diye kızdı nerdeyse anlamadım birşey 😒 burya geleceksin tansiyonu olcturmeye diyo ee gece nasıl gelcem dedim.