1funda Evet erkek bebeklerde oluyor ve normal görülüyor ben de 27 haftalıkim kizim olacak bizim de tek bobrekte kist görüldü ama ayrıntılı ulstrasonda bakildi tehlikeli degil dedi doktor doğuma kadar yada doğumdan sonra geçebilen birşeymiş çok.sukur.Insan herşeyden korkuyor böyle durumlarda Rabbim sağlık sihhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.