Selcen Alya-123 cuma 32 giriyorum yarın muayenem var erken doğum riskim olduğu için sanırım işten erken ayrılmam gerekecek varmı böyle durumu olan
Alya-123 Masalmisali oluyor olmaz mı benim 2. Hamileliğim hiç çatlağım yok kaşıyınca çatlar diyorlardı ben o yüzden kaşımıyorum
Masalmisali Alya-123 çatlak yok dediniz birsey mi kullandınız benim ilk gebeliğim ama çatlak hafif hafif oluştu özellikle göğüslerimde 🤭
Alya-123 Masalmisali herhangi bi krem kullanmadım ilk gebeliğimde her gün duş alıp nemlendirici sürdüm malum ilk hamileliğim kadar rahat geçmediği için bu hamileliğim bunda aklıma gelince krem sürmeye çalışıyorum