Seymaensar Handenur34 rabbim sağlıkla kucagınıza almak nasip etsın genel anestezi mi alacaksınız bende 10 şubatta sezeryan olacağım
Pamuksekerr Handenur34 hiç korkulacak bişe yok inan hiçbişey hissetmiyosun doğumdan sonrada RabBM sağ sağlim yavruna kavuşturur inşallah