Cnmkzm Kadriye-melek1 hımm anladım yarın 40+5 benimde kontrolüm var Cuma’yı bekleyeceğiz bi sıkıntı olmazsa dedi doktor o yüzden sordum
Kadriye-melek1 Firdevsi aynıyız canım yaz burdan yarın mutlaka aşamaları bende yazarım bekliyorum 🥰🙏🏻 Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah
Sedachoco Firdevsi peki epidural de almayı düşünüyor musunuz. Suni sancı konusunda biraz tedirginim acaba hissedeceğimiz sancıdan daha mı fazlası olur diye düşünüyorum
Kadriye-melek1 Cnmkzm sizinki belki daha kilo riski yönünden iyidir suyu falan iyidir ondan bekler canm Allah seni de kurtarsın inş
Cnmkzm Kadriye-melek1 hayırlısı olsun sezeryanda bir Doğum bende cuma gün son diyor açılma olmamış olursa suniyle denemek yerine sezeryan mı istesem diyorum
Kadriye-melek1 Cnmkzm kesinlikle suni denemeyin hele ki açılma silinme bişey yoksa ömrümden ömür gitti
Firdevsi Sedachoco bence sancı sancıdır aynı diye düşünüyorum son an çok zorl oluyo epidural ben yaptırmadım yanımda yatan bi bayan yaptrdı açılması durdu yaptırınca bende o yuzden yaptrmadım