_HB_ Kızlar 3,5 gundur hareket ediyo ama az az. 1 hafta onceye kadar tekmeler havada uçuşuyodu, sımdı az az ara ara. Bende bi şikayet yok ağrı, sızı, akıntı, leke. herşey yolunda mı? Bu haftalar da normal mi azalması ?
Kizimmmm _HB_ ben de 25+5im. İki gündür kızımın hareketleri de çok az. İki çok aktif iki gün böyle çok durgun oluyor.
Zeyk _HB_ az hareket hissediyorsan muhtemelen pozisyon değiştirmiştir veya uyku düzeni olusuyordur. Gün içinde hiç hissetmezsen hareket o zaman bir uzmana gözüksen iyi olur canım. Bende o haftalarda hareketlerinde zayıflık hissetmiştim doktorum bana bu şekilde söylemişti hiç hissetmezsen gel demişti.
_HB_ Zeyk yok devamlı hissediyorum ama zayıf zayıf. Takıp ediyorum hisseetmediğim olursa hemen gidicem dr a
Zeyk _HB_ o zaman hiç panik yapma benimde öyle olmuştu bebegimin sırtı karnıma doğru dönüktü. Bacağı kolu içeri doğru olduğu için hareketleri vardı ama çok zayıf hissediyordum. Belki seninde öyledir yada uyuyordur.🤗
Dilangg Merhaba bende 25 haftalık hamileyim, bu aralar bu konuyla ilgili çok post açılıyor galiba çok yaygın olan bir durum. Bende 2 hafta öncesine kadar hareketlerini çok fazla hissediyordum çok güçlü vuruyordu hatta dışarıdan da çok net belli oluyordu. Bu aralar daha sakin hareket ediyor ama az. Doktor kontrolüm vardı bı kaç gün önce hiç bir sorun yoktu. İçimizi ferah tutalım demek ki çok normal bir durum diye düşünüyorum ben.🌸