NisaMomy Kaynana postu ile ne alakası var bazen üst üste diğer postlara verilen cevaplarla postlar altlara gidebiliyor bu isyanlar çok gereksiz ya benim de postlara cevap gelmediği oluyor normal 😀 açlık konusunda çok normal benim de öyle sürekli açlık hissi var yesem de doymuyorum acıkıyorum yarım saate, ama 23+4 üm ben 6 kilo eksiğim var henüz hamile kaldığım kiloya 😀