MerveTarhanKzlrmak Bunun birçok sebebi var, hepsi araştırılıyor. Biz geçen hafta dopler yaptırdık tekrar, genetik çıkıyor. Dopleriniz temizdi. Gelişimi inşallah iyi devam etsin, dediğim gibi gelişimi çok iyi takip edilmeli. Büyüdükçe gerileyebiliyor, inşallah olmaz tabii. Bebeğinizin böbreğinde sorun olabilir, siz de amniyon sıvısı kaçağı olabilir, damarlarda akışta problem olabilir. Ya da hepsi normal olup genetik olabilir. İnşallah testleriniz temiz çıkar. Yarın ne yapılacak size?