Naaagihannnn ilknur52 bende beklim cnku baski olayina net bi cevap alamadim belki biri aciklayici yanit verir 🙈
Cge_14 ilknur52. 37. Haftamdayim 33 den beri o baskı var hala da devam ediyor. Kanala yerleşiyor yavas yavas kendini oraya itiyor demişti doktor. Nst de sancı yoksa ve erken doğum riski yoksa normalmis
Seda_123 ilknur52 Benimkide öyle 37+5 haftalığım Doktor iyice başını dayamış dedi çatı muayenesi yaptı 1 cm açılma var nst ye girdim sancılar var geçen haftada vardı
Meliha_nur Bende yeni açtım konu kızlar 35 haftalık karnım sanki aşağı düştü hissettim ve birşey patliyo gibi oldu😔 yaşayan varmi
Naaagihannnn ilknur52 bende 34 deyim 31 den snra hissetmeye son 10 gundur de daha yogun hissetmeye basladim 🙄
Naaagihannnn ilknur52 amin cnim ins rabbim hepimizin yardimcisi olsun saglikla kucagimiza alalim ins 🤲
ilknur52 Seda_123 benimde sancım çıkıyor nst de çatı muayenesi için erken daha 36 haftalığım size baskı yaptığı için mi muayene etti