Tgcycl Daha şimdiye kadar adet belirtim olmamıştı şuan çok fena adet belirtileri yaşıyorum yarın adet günüm. 😞
Damla123- Tgcycl canım bende adet oldum olcam o kadar ki belirtileri vardı kuzenim dedi test yap hamileliğin de ilk belirtileri öyle olur yaptım hamile çıktım ❤️ Nasip ama karamsarlığa kapılma
Mrvsln54 Tgcycl benimde perşembe günü adet günüm bugün başladı kasıklarımda ince ağrı. Moralim çok bozuldu nasip bakalım
Pnrbtr Tgcycl benim de bugün adet belirtisi gibi karnım şiş. Her an gelebilir adetim gibi hissediyorum. Allah yüzümüze baksın
EbruIrmakAhmet Tgcycl adet belirtileriyle erken gebelik belirtileri aynı canım o yüzden hiç ayırt edilmiyo valla ikisi birbirinden en temizi adetin gecikmesini beklemek belirtilere takılma
Sedanur26 Üzülme canım bende adet belirtileri yaşıyordum meğer hamleymişim şuan 24 haftalık olduk ilk zamanlar karın ve göğüs ağrısı devam ediyor. ☺️
Tgcycl Damla123- benim şuan kaşık ağrım var ve bacaklarda sızlama az da sivilce İnşallah dediğiniz gibidir yarın akşama anlasilir
Alismomi Tgcycl ben de aynı durumdayım kasıklarım ağrıyor bacaklarıma vuruyor yarın günüm benim de ha oldum ha olacam diye bekliyorum.. bu ağrılar yüzünden umudum kalmadı
Karadenizf Ben de 4 gün geçmesine rağmen bugün olcam yarın olcam diye beklemiştim ablam zorla test yaptırmıştı ☺️İnşallah hayırlı haberler alırsınız üzülme hamileliğin ilk belirtileri regl sancıları zaten
Tgbbrn1 Bende yasmıstım adet belirtilerimi sivilcelenme filan bende de vardı ama kontrol için doktora gittiğimde adetimden 2 gün önce hamile oldugumu ögrendim nasip canım 🥰
DiplomaliEvHanimi 5ovak adet gunum du suan agrim sizim hicbisey yok 😀 adet gunumden 1gun once bi gogus icim catlamisti acimisti el degmiyodu suan oda yok
SMO DiplomaliEvHanimi benimde 5 ocak adet günümdü ama ne bir ağrı ne bir akıntı hiç bir şey yok gebelik belirtisi de yok adet belirtisi de yok tuhaf ☺️
Erkanpasam DiplomaliEvHanimi canim neden daha test yapmiyosun oglumda tam 4 gun gecmisti silik cizgi cikti
DiplomaliEvHanimi Ebaki yok yapmadim 2aydir 18ve 12gun gecikti grcen ay tarlusalla oldu. Hicbi sorunum yok niye bole oluyo bilmiyom stres herlde
DiplomaliEvHanimi Ebaki amin canim insallah gecen sene martta ogrenmistim insallah bu sefer bu ay olur
Ebaki DiplomaliEvHanimi inşallah cnm bnm Bi arkadasım 4 aylık hamileyken öğrendi hamile oldugunu düşük aypmıstı adet olaamamasını ona baglamıstı sonra mide bulantısı kusması artınca test yaptı hamile oldugunu ve bebegin in erkek oldugunu öğrenmişti Rabbim sana da en güzel mucizesini yasatsın inşallah 🤲🤲
Erkanpasam DiplomaliEvHanimi bende oglum da martta ograndim bir sene sonra marta yine hamile oldugumu ogrendim dusuk yaptim insallah bu ay karnim agriyo ve midem bulaniyo
1PrensAnnesi Tgcycl ben bırak belirtiyi adet olmuştum bile☺️ Meğer üstüne olmuşum takılma böyle şeylere
__birafitap__ 1PrensAnnesi adetinizi nasıl gördünüz her zamanki gibi pihtili yoğun mu yoksa daha seyrek miydi bende şüpheleniyorum ama asla test yapmıyorum korkuyorum 😬