Moyencor Kızlar 22+4 deyiş son birkaç haftadır bebeğin hareketlerini çok rahat hissediyordum tekmelemelerini ama dünden beri hareket hissedemiyorum ya da çok az. Bir sorun mu var acaba? Hiç ağrım sızım yok ekstra bir şey de olmadı
sukranaslier Moyencor bende öyleyim canım. 24+4 üm daha dün düzeldi Bebek geliştiği için hareketleri azalıyormuş öyle diyorlar belli bir süre devam ediyormuş benimde 2 hafta sürdü
Moyencor sukranaslier çok teşekkür ederim nasıl rahatlattınız içimi en yakın hastaneye 80 km ötede bir yerde yaşıyorum kalkıp gidecektim artık