Eysaaa benim iki sezeryanım var.bu 3.olacak allah nasip ederse.sonda hiç acıtmadı benim canımı.hissetmedim bile.çok ta kısa süruyor.saniyelik olay .odada takmışlardı bana öyle götürdüler ameliyathaneye.sadece ameliyattan sonra 4 ila 6 saat sonra ayağa kaldırıken zor oluyor sanki ilk kez yürüyormuş hissi yaşamıştım ben.o da aman aman bir ağrı sızı değil.zaten 2 adım atınca kendine geliyorsun. Hiç korkulacak bir yanı yok gerçekten inanın buna.sonraki süreçte te (dikiş yani)ağrıdan ziyade o bölgede yanma hissi var.ben eve gelince kendime geldim cabuk toparlandım valla.2 gece yattım hastanede.3,gün sanki sezeryan olan ben degilmişim gibi bulaşikta yıkadım,yemek te yaptım,evinde süpürdüm ama yatıp kalkarken yavaş hareket edin ister istemez hareket kısıtlanmasi yarışıyorsunuz tabi ki.