Merhaba anneler, ilk gebeliğimde sezeryan oldum hiç sancı hissetmedim. Şuan 29. Haftadayım. Vajina ile kasık bölgesi arasında yanma batma gibi bişey hissediyorum erken Doğum riskim var. Sancı olabilir mi? Sancı nedir bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim