Merhaba arkadaşlar 2018 yılında minikjelibonum ismiyle üyeydim ve hamileydim fakat 4,5 aylık bebeğimi rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim nasıl acı tahmin edersiniz tam kendimi topladım cesaretlendim. Fakat 20 gündür simsiyah çamur gibi lekelenmelerle doktora geldim iki günde bir beta değerlerim 121-193-240 çıktı ve dış gebelik dendi. Sorum sizlere şudur dış gebelik hakkında bilgisi olan veya başından geçen varsa bu süreci nasıl atlattınız ?????