Merhaba, gebeliğimin başından beri yaklaşık 2 hafta geç döllenmemiz var. Son adet tarihime göre 37. Haftadayım 20 ocak civarı doğum gözüküyor. Aranızda geç döllenmeyle doğum yapan oldumu daha önce hangi tarihe göre doğum yaptınız 🤷🏼♀️ 20 ocak son olur mu yoksa şubatı bulur mu doğumum doktor da net bir şey söyleyemiyor..