Merhabalar.Doğum yapalı 4 ay kadar oldu ama doğum hikayemi yeni yazacağım belki faydası dokunur sizlere.Ben 5.haftada ikizlerime hamile olduğumu öğrendim.Kusmalarım had safhadaydı.Sürekli yoğun kanamalardan dolayı hastaneye kaldırılıyordum ve öğrendim ki çoğul gebelikmiş ve yakın çevremde ikiz gebelik yok.Çok şaşırdım ve çok mutlu oldum.Ama çok zorlu geçti gebelik dönemim 4 ay hastanelerde yatarak geçirdim sürekli kanamalarla kusma yüzünden verdiğim kilolar sebebiyle hastaneden çıkamadım.Ama hep olumlu olmaya çalıştım çünkü çoğul gebeliklerde erken doğum riski çok fazla.Bunun için olabildiğince yatarak geçirdim hamileliği.Perinatolojilerle takip edildim.Ne olur ne olmaz diye yenidoğan yoğun bakımı mevcut bir hastane buldum başka bir ilde.Hiçbir iş yapmayarak sadece dinlenerek son haftalara kadar geldim ve bence en büyük etkisi olumlu olmak bu haftaları görmemi sağladı diye düşünüyorum.Gelelim doğum yapacağım güne.Bu arada 55 kilo ile hamile kaldım 75 e yakın ameliyata girdim.Rutin kontrol amaçlı gittim hastaneye doktorum gün verdi Eylül’ün 5 ine ama son bir nst ye gir bakalım dedi.Bir de baktık ki sancılar 100 lerde.Doktorum seni bırakamam doğumu bugün yapacağız dedi.Bende korkular başladı acaba herkesin anlattığı gibi zor mu yok sonda takılımı yok spinal anestezi derken gördüm ki gerçekten çevremdeki insanlar çok fazla abartıyor çünkü benim canım çok tatlıdır iğne bile beni o kadar acıtırken korkuturken ameliyatın böyle rahat geçeceğini hiç sanmıyordum.Aslında korkmak yerine hep şöyle düşündüm sakin ol kendini rahat bırak ameliyatın sonunda iki tane melek bekliyor seni iki omzunun yanına konmayı😍Böylece sonda takılırken olabildiğince rahat olmaya çalıştım ve acımadığını gördüm gerçekten gereksiz bir korku kaplamış beni.Spinal anestezi olacağı zaman da olabildiğince başımı öne eğdim ve dua ettim sakin kalmaya çalıştım ki tek seferde olsun diye öyle de oldu hafif bi elektrik çarpması gibi hissettim sadece o kadar.Ameliyatta hafif sarsmaları hissediyor insan haliyle vücut hafif oynuyor ama acı hissi olmuyor yani acıyor sanıyor insan ama gerçekten sakin olmaya çalıştıkça aslında acı hissetmediğin anlaşılıyor.Akşam 20:00 de girdim ve 20:11 de ilk bebeğim 20:12 de ise ikinci bebeğimin sesini duydum.Çok güzel bir duygu tarif edilemez🥰Sonra yanıma getirdiler mis gibi kokuyorlardı bir an önce ameliyattan çıkıp bebeklerime kavuşmayı istedim zaten onları gördükten sonra ameliyat anını düşünmez oldum.Bebeklerimin biri 2880 diğeri 2800 kilo doğdular ve hiçbir sıkıntıları yoktu şükür 🙏 Odaya geçtikten bir müddet sonra ağrılar başladı başlar başlamaz hemen hemşirelere söyledim ve iğneyle onları da rahat atlattım diyebilirim.Yürüme kısmı zordu gerçekten bu kısma kadar herşey gayet rahat geçiyor.İlk üç gün zorluk çekiliyor ameliyat sonrasında ama herşeye değiyor ❤️ Şimdi büyüdüler bile çok şükür 🙏 İnşallah hepinizin doğumu kolay ve rahat geçer.Merak ettiğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz.Sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🙏