Dun 13 hafta olduk kontrolde erkege benzettim dedi doktorumuz. Ben tatliya dustum deli gibi ama serbetli tatlilar, ozellikle ne zaman hafif icim kiyilsa gozumden halka tatlilar baklavalar kunefeler geciyo 🤣 eksiyle pek aram yok aciyi zaten yiyemiyorum.
Onun disinda sivilcelerim bi haftaya kadar cok cikiyodu yine var ama hafifledi gibi, yine cikiyo kucuk kucuk, yuzumde boynumda, gogsumde, sirtimda... isilik gibi 🥺
Uykuyla pek aram yok, genel olarak halsiz ve uyusugum ama ozellikle gece yatinca donmekten uyuyamiyorum. 🙄 aksama dogru bi bastiriyo 15-20 dk uyusam yetiyo bana.
baska da aklima gelen bisey yok 😁