sevgiarslann54 Ya benim doktorum bebeğine olan hassasiyetin nedir dedi? Çok hassas anneler hiçbirşey kullanmıyorlar,koortizonlu ürünler harici kullanabilirsin dedi ama bende sabrediyorum,O kadar dikkat ederken doğal şeyler kullanmaya çalışıyorum.(Yoğurt-Bal-kahve telvesini sürüyorum sadece belli arkalıklarla-ayrı ayrı tabi,Mikrop kaparım diye ne manikür ne pedikür dahi yaptırmıyorum.( kullanılan malzemeler herkese kullanıldığı için)