Kendi evinin düzeninde her zaman daha iyi bence canım. Bi arkadaşım eşinin görevi dolayısıyla Vandaydı. İki tarafta İstanbul’da olmasına rağmen gelmedi burda yapıcam dedi. İki ailede o tarafa gitti doğum için. Bırak onlar senin için rahatını bozsun. Bunun duşu var,yatması kalkması var. Her zaman rahat olamayabilirsin kayınvalidende. Bence evinde kal onlar gelsin