Kızlar ben son adet tarihime göre 35 haftalık gebeyim ama gittim doktor bana hep gebeliğin önde diyordu yani 38 olarak hesaplıyorduj buğün kendi doktoruma gittim 5 cm açıklım var sancım var bebek 4200 kilo ciğer geliştiri vurdu hemen bana Sizce bebğim sağlıklı bi şekilde doğarmı bunu yaşyan varmı ? Çok korkuyorum