gezentianne doktorumda öyle söyledi 4 hafta snr anca belli olur zaten hamileliğimde kendim hiç kilo almadım etrafımdakilerde kesin bebekte zayıf küçük neden kendine bakmıyorsun diyorlar 2 gün önce kontrolde doktorum çocuğun kilosu gayet güzel ama zayıfsın ilerde eğer normal yapamazsan sezeryana alırız bi sıkıntı olmaz dedi ben yurtdışında yaşıyorum ailem yanımda değil sadece eşim var o yüzden normal doğum istiyorum şimdiden gerek egzersiz gerek başka bişey olsun fikir istedim 😄☺