Linda34 evet ben kendimi 38 haftalık die hesaplıyordum bugün doktor perşenbe gününsezeryan yapalım dedi sonra kayıt açınca sistemden hesapları doktor 35 haftalıkmışsın sen dedi bizde çok şaşırdık 😢 hala etkisindeyim bianda kaldık eşimle ama öyleymiş ben başka doktora gitmiştim o bana bebegin 2.3 hafta gelişimi ilerde demişti ben ona göre hesaplamışım 38 sanıyordum ama buğün 35 oldunu ögrendim bebgim 4200 kilo açılmamda var demin nişanımda geldi çok korkuyorum açıkcası doğsa bişe olurmu die