Merhaba arkadaşlar cuma günü doktor a gıttım 12+3 günlük hamıleyım ve bana cınsıyet ı ıcın çok küçük olduğunu ama tahmın olarak bır fıkrı olduğumu soyledı ve Kız olabılır dedı sıze de doktorlarınız bu şekılde dıyıp gercegı çıkan oldu mu yoksa suanlık tahmını dedı ama çocuğun cınsıyetının donme ıhtımalı var mı