Serife11 Biraz sohbet edelim istedim.Benim ilk gebeliğim ve korkuyorum 🙈Haydi Birbirimize cesaret verelim kızlar ☺️
Gzd_ Serife11 benimde ilk gebeliğim 35 haftalığım neden bilmiyorum hiç korkmuyorum bu çocuk illa ki çıkıcak diyorum 😁 acı çekersemde 2,3 gün en fazla ve illa ki geçicektir diye psikolojik beynimde yer ettim
H_minsna Gzd_ Hahahah aynı düşüncedeyiz herkes diyor nasıl rahatsın napayım bu elbet cıkcak burdan ona göre yapıldı 😂
Gzd_ H_minsna aynen öyle kafayı takarsam akşama doğururum stresten allah korusun yoksa 😁 sağlıkla gelsin yeterki acılar unutuluyor çünkü ben daha çok Özlem duyuyorum ya bildiğin hasretlik çekiyorum kavuşma anını bekliyorum görmeden böyle sevgi beslemek çok Farklı gelmiyormu size de
H_minsna Gzd_ Tabiki öyle özlem varki sanki şu yaşıma kadar bu anı beklemişim 😂 içimdeki hareketlerini de sevıyorum ama yanımda olmasını daha çok istiyorum 😍
Gzd_ H_minsna aynen öyle valla Hızlı hızlı geçsin günler sağlıkla alalım kucağımıza beden acısına illaki katlanırız
Serife11 Ayy ne kadar güzel herkes korkusuz 👍 benı olumsuz anlatılan hıkayeler cok etkılıyor.zaten hiç anlamıyorum şu insanları neden hamileye bu tarz şeyler bahsederler ..Allahım sağlıkla yavrularımıza kavuştursun hepimizi 🙏
EcrinveSelim Nasıl gidyr kızlar benm bugn agrım var kasıklarmda yordm kendmi sanırm . İkinci oldugu için ne yasıcagımı biliyrm doğumda asıl bu dha kötü 😅