iremtzn Allah nasip ederse bi de bebeğimiz cinsiyetini yine değiştirmezse bi kızımız olucak. Evlenmeden önce falan eşim hep erkek olursa ismini Ata istiyordu kız olursa da sen ne istersen onu koyarsın ona ben karışmam diyordu. Şimdi durum değişti bi kaç gündür tutturdu Ece olsun benim içime çok sindi diye. Yani tamam Ece güzel ben de beğeniyorum ama kararsızım sanki herkeste var gibi. Siz ne düşünüyorsunuz? İsmi Ece olanların huyları falan nasıl?
Busra5341 iremtzn Ece guzel canim bizde Eceyi dusunmustuk tanidgmz biri koyunca vazgectik . Ama tanidigim Eceler hem guzel hem iyi huylu sakin pozitifler 😊
Noktisveannesi Benim adim da ece :) pozitif, enerji dolu,neseli,guleryuzlu oldugumu soylerler.adim olmasa kesin koyardim 😄