Mom46 Kızlar duyduğum kadarıyla nesquik bebeğe kilo aldırıyormuş doğrumu aranızda yiyipde faydasını gören varmı 🤔
Mrv1234 Mom46 ben yemedim bilmiyorum daha erken haftalardayim ama burda gordugum ve okudugum kadariyla ise yariyomus kilo aldiriyomus sanirim 33 34 sonra daha cok ise yariyo kilo aldiriyo sanirim
Mrv1234 Mom46 ha bu arada toz olanini sutle karistirip iciyolar canim baya minaraller vitaminler varya ondan
Busra5341 Mom46 burda biri bunun basligini atip post acmisti.bebeginin kilosu gerideymis doktoru toz olani icmesini onermis gunde 2 yada 3kere