Arkadaşlar 5 gündür kabızım kayısıdan zeytinyağına kadar her şeyi denedim ama bir türlü geçmedi bugün doktorum Hematab diye bir hap yazdı onu da içtim sabah ama hala bir değişiklik yok başına gelen önerebileceğiniz hamilelikte kullanılan başka bir ilaç yada başka bir öneriniz var mı ?