Gzd_ Kardelen92 gazdır canım o sana öyle geliyordur karnının çıkmasını istediğin için ilk zamanlar şişlik gaz ve ödem çok olabiliyor biz anneler de hemen hamileliğimiz belli olsun istediğimiz için bebeğe yoruyoruz göbeği tamamen psikolojik
Mom46 Cnm Karnın çıkması için daha çok erken ve bebeğin çok küçük o haftalarda aşırı gaz ve şişkinlik oluyor 🤗.
Aydanaydn Benimde çıktı ama kiloyu göbekten aldım sanırım 🙈hatta kaşınmaya başladı sanırım çatlıyorum