Kızlar ben çok uzun bi süre ağda yaptırdım,onun üstüne lazer ve şimdi hala genitalim bitmediği için traş bıçağı kullanıyorum hamilelikte. Ama çok fazla kararmam oldugunu fark ettim. Hamilelik bunu tetikler mi yoksa jilet yüzünden mi arttı? Bu kararmaya çözümü olan var mı?