Nurdannnnnn 37 hafta olduk ama 36 görünüyor kilosu 2.700 gelişimi yavaş nedense 😕 suyum biraz az ama bizi götürür diye yorum yaptı doktorum. Afedersiniz sabahtan beri sürekli ishalim şiddetli karın ağrısı var. Bebek yerleşmiş. Yerleşme demek kanala yerleşmesi demek mi acaba sormayı unuttum ..