Gozdeakan hulya-68 ben geçen hafta gittim 29+6 da 1608 gram çıktı.Bakalım Cumartesi tekrar gideceğim.31 hafta olacağım.
Sulessss Zeynep-asel benimde 29. Haftada 1300 gram 38 cm olduğunu söyledi doktorum ama haftasına göre 3 4 gün geri minyon bi bebek olucak dedi sizinki bu konuyla alakalı bi yorum yaptı mı acaba 🙏
hulya-68 Mrvmerve erkek mi kız mı canım bir arkadaşım gitti 32+3 te bir hafta önden gidiyor 2840 demiş bana çok gibi geldi erkek bebek onun ki
Zeynep-asel Sulessss benim bebeğin kilosu için çok iyi haftasına göre dedi her bebek bir değil kız bebekler özellikle daha ufak tefek oluyorlarmış şuan 33. Haftamdayım tahmini 2 kilo olmuştur inşallah öyle umuyorum
Mrvmerve hulya-68 erkek canım doktorda biraz iri bi bebek olcak demişti haftama göre biraz önde gidiyormuş
hulya-68 Gittim kontrole 31+4 haftalık ama 32+3 görünüyor 44 cm 1924 kg doktor gayet iyi dedi bundan sonra iki hafta da bir gel dedi 🙏
Sirin96 Haftamda gitmiştim 1980 di biraz önden gidiyormuş cinsiyetimizde erkek şimdi 31+3 deyim 2 kiloyu küsürlerdedir heralde ☺️ hulya-68