Gittim, dr. Nihan Çetin’i önerebilirim asla pişman olmazsın. Hastanede sıra beklediğim de denk geldiğim bi bayanın Doğumu yaklaşmıştı o da doktordan cok memnun olduğunu söylüyordu , iyi bi tercih bi gidip konuşmanı öneririm çok güleryüzlü ve tecrübeli bi doktor.