Smyyhra Hanımlar bebeğimi 17. Haftada hissetmeye başladım şuan 19. Haftada yım ama 2 gündür hareketleri yok denecek kadar az hissediyorum doktor kontrolüme 1 hafta vat başına gelen var mı tedirgin oluyorm inşallah bişey yoktur
defnemila Smyyhra çok yorulmuş gerilmiş olabilirsiniz. 2-3 saat uzanıp dinlenin 🌸 Sağa sola dönerken muhakkak hissederseniz. Bazende o hareket etse bile hissedemiyor olabiliriz.
Eda1231 Smyyhra bende bugün bu konunun aynısını açtım canım bende 19+3üm benimki de iki gündür yok denecek kadar az hareketleri bekleyip göreceğiz artık umarım sağlıklılardır.
Edaliiii Smyyhra canım korkma o haftalarda bi hissediyor bi hissetmiyor insan ben hemşireye hissediyordum dediğimde hadi ordan kakandir o diyordu 😂😂 bir hafta sonra falan gunde belli saatlerde hissedersin
Myasminn Smyyhra canım ara ara bu hareketler yavaşlayabiliyor ben 17de hissetmeye başladım 23e girdiğim hafta hemen hemen hiç hissetmiyor gibiydim doktorum 28den sonra düzenli hareket etmesini bekliyoruz dedi şuan 25+3üz maşallah minik aşkım baya hareketli şuan