Cigdematasoy 12+3 günlük hamileyim, sol göğsümün altında bi Ağrı var neden olabilir sizce bilgisi olan var mı ?
Cansu2018 Cigdematasoy bende de oluyodu canim sebebini bilmiyorum ama sanirim buyudukce baski uyguluyor. Asagidan yukari dogru buyuyor cunku o yuzden bi sure sonra daha az idrara cikiyoruz. O esnada mesane yerine oramiza baski yapiyor galiba
Cansu2018 Cigdematasoy ben oyle dusunuyorum canim. Bende de oluyordu sorayim doktoruma derken gidesiye kadar gecti zaten. Hala ara ara oluyor ustune dusmuyorum bi sikinti olsa doktor soylerdi diye 🙂