efsanemel Merhaba desitin kullanan var mı bebeğim için almak istiyorum aile hekimi yazıyor mu yoksa kendimiz mi alıyoruz?
Kbrbydk efsanemel valla devlet karşılıyor mu bilmiyorum ama ben kendim aldım. İndirimde denk gelmiştim çok iyi diyorlar bakalım.
Aysayb efsanemel devlet karsılamıyor dıye blyrm ben de doktorum,yogun bakımda yatan hastalarımıza kullanıyorduk cok fayda görüyorduk sureklı bez baglandıgı ve yattıkları ıcın pisik yara vs olmasın diye