B8use Fatmafatma valla ne ağda ne jilet göbek alındığını ilk kez duydum evet hamilelik hormonlardan dolayı tüglendi ama zaten dogumdan sonra kendiliğinden dökülüyor dedi doktorum bence dokunmayin
Obsesifk Fatmafatma hiçbişey öyle duruyor uzadıda iyice normal jilet kullanıyorum oraya jilet vuramam
Evinevren Fatmafatma ben 3 aydan sonra almaya basladim gebelikten oncede 6 ayda bir aliyordum zaten cok cikmiyordu ama gebelikte cogaldi ayda bir yapiiyorum 31 haftalik olduk bir sıkıntı cıkmadı 😍
Fatmafatma Edos bende bikac kere agdayla aldimda karnim biraz buyuyunce korktum agda sikinti yaparmi diye jilet nasil olur die sorayim bir dedim
MalektElbayti Fatmafatma jiletle alınmaz sakın almayın makina varsa makina ile alın ben öyle yapıyorum ama jileti asla vurmayın sakal gibi çıkar
ressamanne_ Ben almadım hiç ama rahatsız olursam eldivenle alırım kol altımıda öyle alıyorum çoğaltmıyoda
Nesrinnn Ben her yerime ağda yapıyorum kıllı kıllı muaneye gidemem 😅hee tüy gibi olsaydı almazdım ama yok bildiğin göbeğim bayaa kıllı.
Nesrinnn Fatmafatma evet sirağda sıcak ama sürerken biraz üflüyorum cok sıcak olmasın ben hamile oldugumu bilmeden bikime bölgeme bile yapmıstım zararı yok yan