Ayyy şuan tarif edilmez bi mutluluktayim
Kızlar bugün bebeğimin kontrolü vardı.ve doktora gittim çok şükür herşey normal 🤰ve bi oğlum olucakmış doktor hanım dememişti yasak demisti 13 haftalikta gitmiştim en son şuan çok şükür 16+2yim ve bugünmüs yavrumu daha da hissetmek tatmak rabbim herkese nasip etsin bu duyguları.