mantik_0 40+5 im bu sabah yatış yaptım suni sancı verildi. Sabh 7 den beri sancı veriliyor ve ben hissetmiyorum 😔 açılmam da hiç yok.. Eğer böyle devam ederse sezeryan a alacak doktor 😔 Suni sancıyı hissetmeyen var mı aranızda.
3yavruannesi mantik_0 yavas veriliyor bıraz yuru oılates topuyla zıpla merdiven in cık hissedeceksin ılla canim ama sıcak bı dus al