Bu arada bol su içmeyi ihmal etmeyin idrarınızda yanma vs yoksa büyük ihtimalle zaten enfeksiyon yoktur bende çıkmıştı tahlilimde ama kültür temiz sonuç vermişti bol su içerim hep, siz bir de ikiz gebelik yaşıyorsunuz düşünsenize böbrekleriniz 3 kişi için çalışıyor bu tür durumlar olması çok normal sağlıkla alın bebişlerinizi kucağınıza inşallah 💕